استارتر كالچرهاي دنيسكو

استارتر دنيسكو بطور ويژه غربال ، انتخاب و فرموله شده اند تا عملكرد مشخصي را در طول توليد مواد غذايي و عملكرد آن ها در طول عمر ماندگاري داشته باشند. بازه محصولات  شامل موارد زير است:

كالچرهاي لبني

كالچرهاي گوشتي

پروبيوتيك ها

كالچرهاي محافظتي
كالچرهاي پنيري CHOOZITTM و كالچرهاي ماستي YO-MIXTM

استارتر دنيسكو شامل باكتري هاي اسيد لاكتيك ، باكتري هاي رساندن پنير ، مخمرها و كپك ها هستند كه حاصل يكي از گسترده ترين مجموعه گونه هاي جهان است. در حين غربالگري براي يافتن بهترين كالچر براي موارد لبني ، موارد انتخاب شده  براي فعاليت هاي خاص خود اندازه گيري ميشوند و با توجه به ويژگي هاي عملكردي آنها مشخص مي شوند. خصوصيات اسيدي كننده ، جايگزين فاژي ، توليد پلي ساكاريد و ويژگي هاي توسعه طعم و بافت ، همه تعريف شده اند. اين كالچرها بسته به فرايند توليد مشتري ، به شكل ليوفيليزه ، يخ زده يا مايع  براي تلقيح مستقيم 1،000 تا 100،000 ليتر شير تهيه ميشوند.  برخي از كالچرها همچنين براي تلقيح شير سويا ، آب ميوه يا ساير آبميوه هاي گياهي تخمير شده سازگار هستند.


پروبيوتيك هاي HOWARU ™و كالچرهاي تركيبي YO-MIX ™ :

مطالعات نشان داده اند كه سويه هاي خاصي از باكتري هاي اسيد لاكتيكي -لاكتوباسيل ها و بيفيدوباكتري ها – چندين عملكرد فيزيولوژيكي را تقويت مي كنند. امروزه اين كالچرهاي  پروبيوتيكي از جمله مؤثرترين مواد فراسودمند در بازار هستند و  توسط مطالعات علمي متعدد تائيد شده اند. .دنيسكو دو نوع   پروبيوتيك با تأثير مثبت در سلامت روده و سيستم ايمني را به بازار عرضه مي كند:  كالچرهاي  پروبيوتيك HOWARU™ و استارتر ماست تركيبي YO-MIX ™ براي بازار مواد غذايي فراسودمند و پروبيوتيك با فرمت ليوفيليزه يا يخ زده با تعداد سلولهاي زنده تضمين شده تهيه مي شوند.
كالچرهاي محافظتي  HOLDBAC ™

كالچرهاي محافظتي، رشد ميكروارگانيسم هاي بيماري زا و يا ميكروارگانيسم هاي عامل فساد را در غذاهاي تخميري  كنترل مي كنند. اين كالچرها اساسا بر روي گونه هاي مزوفيليك ثبت شده از لاكتوباسيلوس رامنسوس ، لاكتوباسيلوس پاراكازئي و پروپيوني باكتريوم زيرگونه شرماني بنا شده است. كالچرهاي  محافظتي دنيسكو براي استفاده در لبنيات و گوشت تحت نام تجاري  HOLDBACTM به بازار عرضه مي شوند.


مزاياي كليدي استارتر دنيسكو

در لبنيات

ايجاد بافت در محصولات لبني تخمير تازه، بهبود عطر و طعم در پنير، كاهش خطر ليستريا  و بهبود ايمني مواد غذايي، اثر پروبيوتيكي ، افزايش و بهبود عمر ماندگاري محصول


در  محصولات مغذي و سالم

تقويت عملكرد روده، بهبود سيستم ايمني، كاهش عدم تحمل لاكتوز، بهبود هضم و جذب مواد مغذي، كاهش خطر آلرژي از ديگر محصولات DuPont ™ Danisco®  ميتوان به موارد زير اشاره كرد:
كالچرهاي رساندن سطحي و عطر و طعم پنيري و آنزيم ها

كالچرهاي محافظتي

آنتي اكسيدان ها

امولسيفايرها

استابيلايزرها

شيرين كننده ها 

نوشتن لکچر کوتاه انگلیسی یک فرآیند جذاب و خلاقانه است که نیازمند مهارت در انتخاب کلمات، ساختار جملات، و ارائه ایده‌های مختلف است. این نوع متن، به طور عمومی، در حوزه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله آموزش، تبلیغات، و حتی در زمینه‌های هنری و فرهنگی. برای نوشتن یک لکچر کوتاه موثر، ابتدا باید موضوع یا پیام اصلی متن را مشخص کرده و سپس با استفاده از کلمات و عبارات مناسب، پیام خود را به صورت مختصر و واضح ارائه دهیم. همچنین، اهمیت بخش بندی و ساختاردهی مناسب جملات نیز در نوشتن لکچرها بسیار مهم است، زیرا باید بتوانیم ایده‌ها را به شکلی منظم و قابل فهم برای مخاطب ارائه دهیم.

 

در نهایت، نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود، تنوع و جذابیت متن است. استفاده از انواع ادبیات و شیوه‌های زبانی مختلف می‌تواند لکچر را جذاب‌تر و پویاتر کند. بنابراین، با توجه به مخاطب مورد نظر و هدف نوشتن، می‌توانیم از انواع تکنیک‌ها و سبک‌های نگارشی متفاوتی استفاده کنیم تا متن خود را بهتر منعکس کنیم و به مخاطبان خود انگیزه و اندیشه‌های جدید ارائه دهیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.