نوروفيدبك در غرب تهران

نوروفيدبك در غرب تهران ، آيا شما هم از افسردگي رنج مي بريد يا دچار وسواس هستيد؟ براي درمان اين حالات چه كرده ايد؟ شايد به چندين پزشك مراجعه و داروهاي مختلفي رامصرف كرده باشيد. توجه كنيد كه هميشه مصرف دارو، به تنهايي پاسخگو نيست و بايد از روش هاي ديگري استفاده نمود.

امروزه پيشرفت هاي زيادي درعلم پزشكي صورت گرفته است. متخصصين براي درمان اختلالات روحي مانند استرس، ترس، افسردگي و ... از نوروفيدبك استفاده مي كنند. در اين روش تلاش مي شود تا امواج EEG مغز را ثبت نموده و از طريق بازخورد عصبي به فرد، باعث ايجاد حالت خود تنظيمي در او شوند و اين حالت را آموزش دهند.
نوروفيدبك در غرب تهران
نوروفيدبك در غرب تهران ، نوروفيدبك چيست؟ به عبارتي مي توان گفت كه نوروفيدبك، آموزش مغز توسط خودش است. به اين معني كه مغز تحت تاثير فيدبك هايي كه از بدن يا محيط اطراف مي گيرد، اقدام به كنترل و تنظيم كاركردهاي مختلف جسمي و رواني و تعامل با محيط مي كند. نوروفيدبك در غرب تهران به عنوان يك روش درمان پيشرفته محسوب مي شود. مغز انسان يك عضو پيچيده مي باشد كه در آن هزاران فعاليت به صورت خودكار اتفاق مي افتد. اين فعاليت ها در كنار فرايندهاي فيزيولوژيكي كه در مغز رخ مي دهند، رفتار، افكار، عملكرد و وضعيت جسمي و روحي افراد را تحت تاثير قرار مي دهند.زماني كه روند طبيعي كاركرد امواج مغزي دچار مشكلي مي شود، ممكن است به شكل اختلالات بيمارگونه در افراد بروز كند. نوروفيدبك در غرب تهران نحوه عملكرد امواج مغزي و فرايندهاي فيزيولوژيك و نواقص آنها را نشان مي دهد.دستگاه نوروفيدبك در غرب تهران امواج مغزي را ثبت كرده و به تصوير مي كشد. اين امر به روانشناسان كمك مي كند تا نحوه كاركرد فرايندهاي زيست شناختي غيرارادي مغز را به دقت مورد ارزيابي قرار دهند و به شناخت درستي از آن ها دست يابند. براي استفاده از خدمات نوروفيدبك در غرب تهران با شماره هاي موجود در آگهي تماس بگيريد.
مركز نوروفيدبك در غرب تهران
مركز نوروفيدبك در غرب تهران ، با استفاده از دستگاه هاي پيشرفته اقدام به درمان بيماران مي كند. متخصصين اين مركز افرادي با تجربه هستند كه در زمينه نوروفيدبك اطلاعات زيادي دارند. آنها از اخلاق حرفه اي برخوردارند و در قبال بيماران خود احساس مسئوليت مي كنند. خدمات مختلفي در مركز نوروفيدبك در غرب تهران به بيماران ارائه مي شود. اين مركز با استفاده از نوروفيدبك، اقدام به درمان اختلالات اوتيسم، دوقطبي، افسردگي، وسواس، اختلالات خلقي، سوء مصرف مواد و الكل، ميگرن، صرع، صدمات وارده به مغز، ناتواني يادگيري، اختلال ترس، اضطراب، بهبود بيش فعالي و ... نموده است. فعاليت هاي مركز نوروفيدبك در غرب تهران نقش مهمي در درمان اختلالات روحي افراد دارند. تعداد جلسات درماني در مركز نوروفيدبك در غرب تهران، طولاني است. به خاطر اينكه نورون هاي مغزي تحريك شوند تا درست كار كنند. در جلسات اوليه، بيمار نتايج لازم را مي بيند. براي اينكه مشكل بازنگردد و درمان ثبات داشته باشد، جلسات ادامه پيدا مي كنند.در صورتي كه از بيماري هاي ذكر شده رنج مي بريد، مي توانيد براي درمان به مركز نوروفيدبك در غرب تهران مراجعه نماييد.
بهترين مركز نوروفيدبك در غرب تهران
بهترين مركز نوروفيدبك در غرب تهران ، زمان كافي را براي درمان بيمار قرار مي دهد. اين مجموعه، كليه امكانات خود را به كار مي گيرد تا به بهترين نتيجه براي درمان دست يابد. روش لورتا نوروفيدبك جديدترين و پيشرفته ترين روش درماني نوروفيدبك است كه بر قسمت هاي عمقي مغز تاثير مي گذارد. در اين روش با استفاده از تجهيزات، نقشه مغزي اجرا مي شود. حداقل 20 جلسه بايد به صورت منظم و بدون وقفه انجام شود. پس از اتمام 20 جلسه، بر اساس ارزيابي ها و گزارشات باليني ، ميزان بهبود علائم مشخص مي گردد. در صورت بهبود، جلسات درمان براي 10-15 جلسه ديگر ادامه مي يابد تا آثار بهبودي در بيمار تثبيت شود.بهترين مركز نوروفيدبك در غرب تهران براي درمان لورتا نوروفيدبك از نقشه مغزي استفاده مي كند. بنابراين بيمار بايد در هر جلسه، شرايط انجام نقشه مغزي را رعايت نمايد. نقشه مغزي، فعاليت الكتريكي مغز را در سطح جداره جمجمه ثبت مي كند. اين امر كاربردهاي زيادي در شروع درمان هاي نوروفيدبك و تشخيص برخي از اختلالات روانشناختي و عصب شناختي دارد. بهترين مركز نوروفيدبك در غرب تهران تلاش مي كند تا خدماتي با كيفيت را به مراجعين عزيز ارائه دهد.
هزينه نوروفيدبك در غرب تهران
هزينه نوروفيدبك در غرب تهران ، به عوامل مختلفي مانند تجهيزات و مواد مصرفي، تخصص درمانگر، نحوه درمان، شهر و محل درمان بستگي دارد. هزينه نوروفيدبك در غرب تهران با توجه به نوع پروتكل درماني، نوع مشكل، تعداد پروتكل و نوع دستگاه تعيين مي گردد. بر اساس تعرفه هاي وزارت بهداشت و درمان، قيمت هر جلسه نوروفيدبك در سال 98 بين 150-200 هزار تومان و هزينه هر جلسه لورتا نوروفيدبك هم 300 هزار تومان بود. در اين راستا هزينه ابزارهاي تحريك مغزي 170 هزار تومان در نظر گرفته شد. براي اطلاع از هزينه نوروفيدبك در غرب تهران با شماره هاي موجود در آگهي تماس بگيريد.
مركز نوروفيدبك خوب در غرب تهران
مركز نوروفيدبك خوب در غرب تهران ، در جلسات درمان، ابتدا حسگرهايي بر روي پوست سر بيمار قرار مي دهند. اين حسگرها كه با نام الكترود هم شناخته مي شوند، قادرند فعاليت هاي الكتريكي مغز را ثبت نمايند. در ادامه، اين فعاليت ها را به شكل امواج مغزي (در قالب يك بازي كامپيوتري يا فيلم ويدئويي) به افراد نشان مي دهند. در اين شرايط، بيمار مي تواند با استفاده از امواج مغزي خود، بازي كامپيوتري را هدايت نمايد. از اين طريق، شخص با ديدن ميزان پيشرفت يا توقف بازي، گرفتن پاداش، از دست دادن امتياز و يا با توجه به تغييرات صدا متوجه شرايط امواج مغزي خود مي شود. در اين حالت تلاش مي كند تا با هدايت بازي يا فيلم، شرايط امواج مغزي خود را اصلاح نمايد. افزايش يا كاهش امواج به بيمار بستگي دارد و درمانگر در طول جلسات درمان، آن را تنظيم مي كند. براي كسب بهترين نتايج درمان، به مركز نوروفيدبك خوب در غرب تهران مراجعه نماييد.
جزئيات خاص تگ نوروفيدبك در غرب تهران ، مركز نوروفيدبك در غرب تهران، بهترين مركز نوروفيدبك در غرب تهران، هزينه نوروفيدبك در غرب تهران، مركز نوروفيدبك خوب در غرب تهران، نوروفيدبك غرب تهران

تلفن همراه09192685340

اينستاگرامwww.instagram.com/moradygiti/

خانم گيتي مرادي 09192685340

موقعيت تهران بزرگراه شهيد خرازي غرب، ميدان درياچه، بلوار جوزاني غربي، بلوار هيرمند، برج اسمان ۱۳

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.